10 Mart 2008

pabucumun rockçısı

hayatımda ilk kez ilk takışta beğendiğim ilk ve tek güneş gözlüğümün sapı kırıldı lanet olsun. ve bu gün gittiğim gözlükçü hanfendi sikko gözlüğünüzün tamiri mümkün değili kibarca söyledi bana. adam 7 ceddimi tanıdığı için içimde oluşan küfür dalgasını yüzüne sarfedemedim (evet kızdığımda ağzıma geleni söylerim ben ama kendimi tutmasını öğrendim hobar hobar) kulaklarımın sinirimden yandığını hissettim evet. aynı zamanda gözlükçü gözlüğümü eline aldığında ne kadar sikko bi gözlük almış olduğum -affedersiniz- barizdi ve gözlüğü üalden kalma hazırlık ortalama hediyesi kalem kutusuna koymam da ayrı bi sikkoluk örneği teşkil etmekteydi. kanıma -sinyorita bu gözlük size muhteşem yakıştı, bu kadar gözlükten kendinize cidden en yakışanı bulmuşsunuz- diye giren ispanyol çakması adamı bi güzel dövmek isterdim cidden ama dövemiyorum lanet olsun. bu gün pek bir öküzüm hakkaten, sabah odasına biyoloji kitabı almaya gittiğim çocuğa -ben seni bi yerlerden tanıyorum- muhabbeti üzerine -aa evet ben de seni hatırladım etek giymiştin, çello dersi veriyordun- demem denyoluk değildir de nedir? hayır çocuk gözümün önüne gerçekten o hali geldi o an ve dervişin fikri ne ise zikri de odur atasözümüzü bir güzel onurlandırdım. hayır çello desem sadece, niye etek ya da neden çello çalan bi adam etek giyer de sonra ben kendime kızarım? karma buyursun, cevap versin. şahlanan öküzlük damarımı 10000 bc filmine bir gncrtkcllli olarak bi güzel besledim. ikinci sıradan filmi izlemem, m.ö adamların burun kıllarının dizimi hakkında epeyce beni bilgilendirmiş olsa da bir filmi ikinci sıradan izlemek fantastiko yaratıkların gerçekliğine olan inancınızı darma duman edebiliyor ve fantastiko olayları seven bünyemi olumsuz etkiliyor. her neyse filmi çok beğenmedim ama izlerken acayip eğlendim çünkü bu gün öküzlüğüm üstündeydi ve film boyunca sinema salonu hayatım boyunca yapmadığım bir şeyi yapıp bıdı bıdı konuştum. her sahnede -oha, vayy anasını sayın seyirciler, yürü be, hasstir- gibi iğrenç iğrenç yorumlar yaptım sürekli -hömleyen, kummlayan- şaman kadına gülüp durdum. zaman zaman öküzlüğümden sıyrılıp kemik çerçeveli gözlüklü entel yorumlarımı da yan koltuklardaki insanlardan esirgemedim. evet m.ö. 10000 fena halde bilgiliyim lanet olsun. göbeğimi de kaşırım, modern dansa da giderim hıhh!


ps: 19 yaşında, gençturkcelli, sinemayı seven, pazartesileri boş bir insanım. ne diyorsun ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder