1 Ağustos 2008

önemli ölçüde spoiler içeren bir yazı


az önce izlemiş olduğum batman the dark knight hakkında kısa bir interview serisi bana bu yazıyı yazmam için gerekli ilhamı sağlamış oldu. here we go dudes.

öncelikle ezoterik bir sinefil olmadığımı belirtmeliyim. ama özgeçmişimde izlemiş olduğum gayet sağlam diye tabir edebileceğimiz ve önüne johnny bravo deyişiyle a-ma-nın ekleyebileceğimiz ya da normal deyişle amanın deyip uzaklaşabileceğiniz pekçok film izlemiş bulunmaktayım. ayriyaten bi ara adı "d" ile başlayan yönetmenlerin filmlerine gizli bi merak sarmıştım ve sadık defterimde bunun kanıtları hala durmakta. hatta küçük ama gururlu bir dvd arşivim de mevcut. uzun lafın en kısa olabileceği şekliyle diyorum ki zevklerim ve renklerim konusunda sizi uyararak kendimce eleştirmenlik yapmaya başlıyorum evet. oldukça uzun bir post okuyacaksınız az sonra ben emek verdim siz de okuyun bi zahmet.

1 yorum: