21 Eylül 2011

Selam Olsun

Nerdeyse 5 senedir düzensiz bir şekilde blog tutmaktayım. Ancak tuttuğum blogu o kadar güncellemedim ki son zamanlarda, çareyi kendime yeni bir blog açmakta buldum. Eski kullanıcı adımdan, profil resmimden de kurtuldum. Taze bir başlangıç yapmak için bunlara gerek var mıydı, cidden bilemedim. Blog yazmak için benim için ergen yansımalarımın artık ergen sayılmayacak bir yaşta olmama karşın seçmelerinden ibaretti. Bu güne kadar hep nasıl sıkıldığımı yazdım. Hep de sıkılmışım amk. Ama bundan çok pis fena sıkıldım, ifrit oldum.  Artık düşündüğümü yazacak, imla kurallarına dikkat edecek, sıkılmayacaktım ve torunlarıma göstereceğim bir blog yaratacaktım. Aklımda bunlar vardı velhasıl, başladım, ben üşenmez yazarsam siz de üşenmez okursanız seviyeli bir ilişkimiz olabilir. Hatta memnun bile olabiliriz ve belki yeterince yazarsam ve okursanız bir gün şirinleri de görebilirsiniz. İlk yazımı gereksiz uzatmama gerek yok. Siz hoşça kalın ben de gideyim şimdilik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder