26 Temmuz 2007

i want to ride my bike

başımda kavak yelleri essin artık hayır sıcaklardan bunaldığımdan değil ya da dawson's creek çakmasını izlediğimden değil (ama esinlenme bariz kabul etmek gerek) artık başımda kavak yelleri essin istiyorum şöyle püfür püfür uzun uzun. haytımda hiç kavak ağacı gördüm mü bilmiyorum belki şu botanik kıvamı parkta mevcuttur kendilerinden şahsen bitkilerle aram pek iyi değildir en son yakın temasta bulunduğumda sulamayı unutup kurutmuştum annemin gardenyalarını!! resmen katil muamelesi gördüm hakim bey itirazım var!!

neyse bu konudan konuya alakasız geçişler yapma huyumdan vazgeçsem iyi olacak gibi. hayır benim de kafam karşıyor bazen kurduğum bağlantıları unutup sap gibi kalıyorum ayıp oluyor. neyse sadede gelecek olursak bu kavak yellerinin esmesinden kastım demem odur ki başında kavak yelleri esen bi insan düşlediğimde böyle sırtında çantası ayağında postalı güneş yanığı suratı çil dolu solmuş tişörtlü bay bayan farketmez (ikisine de uyuyor profil çünkü) bir görüntü geliyor saçları dalgalanan rüzgarda. kendimi klasik ifadelerden kurtarmam gerektiğini bazen şiddetle düşünüyor ve arzuluyorum ama kendileri beni bırakmıyor ühühüü)= neyse işte siz anladınız gezelim görelim eğlenelim kaynaşalım özgür olma modlarını. lakin olmuyor işte kavak yelleri esmiyor ha esti esecek derken de bakıyorum ki gereksiz rüzgarlar ya da bilimum hava olayları istila etmiş ya da etmek üzereler. her ne kadar epik fantastik edebiyatı sevsem de ben sizin bildiğiniz kızlardan değilim efendim diyor ve bu kadar gereksiz bi yazı yazıp üstüne yayınlama pişkinliğini de gösterip selam ediyorum herkese..


bicycle bicycle bicycle
i want to ride my bicycle bicycle bicycle
i want to ride my bicycle
i want to ride my bike
i want to ride my bicycle
i want to ride it where i like
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder