12 Şubat 2008

red nose

canım sıkılıyor burnumu silmekten ayrıca acıyor. can sıkıntısı çeken bir burnum var sanırım. burun murun derken aklıma gogol un yazdığı burun hikayesi geldi. dilşat hoca ilk bahsettiğinde hemen okuyasım gelmişti. tek başına gezinen bir burun fikri hoşuma gitmişti. gogolü sevmiştim. aslında hiçbir şey anlamamıştım hikayeden, bi kaç kere daha okumuştum yine bi bok anlamamıştım ama seviyordum o hikayeyi okumayı. 10 sene sonra da okusam, bi bok anlamayacakmışım gibime geliyor biri bana açıklamadan ama canı sıkılan bir burnun gezmesi fikri beni gayet eğlendiriyor. garip şeylerle de eğlenebilmek güzel bir yetenek kanımca tek sorun ya her şeyin garip olması gibi saçma bir fikre kapılmamayı başarmak ya da gerçekten garip bir şey bulamamak. starman şarkısını çok seviyorum öyle böyle değiil hem de. david bowieye olan hayranlığım katlanıyor. fikret kızıloka olan sevgimde yüksek kıpraşımlar görülmekte şu sıralar. godfather ı nihayet izleyeceğim haberiyle yazıyı bitiriyorum.

otomatik portakal filmimin kayıp olduğunu farkettim eğer filmi size verdiğimi düşünüyorsanız ya da nerde olduğu hakkında istihbaratınız varsa bana ulaşmakta sakınca görmeyin ;)

(!_!)
( ^o ^) --->SAYONARA!
( d__b )

1 yorum:

  1. kulak kafa ve gövdeden oluşan gerzek tavşanın kendini ortalayamaması yüzünden çok mutsuzum:(

    YanıtlaSil