29 Ekim 2008

pruebelle appears to be offline

benden dünyaya tandanslı yazılarımdan biri ile yine karşınızdayım. izlenilen filmin hemen ardından gelen depresyon içerisinden yazıyorum ey blog. atraksiyonlara girmeden yeniden yazmak güzel. sinemaya gidecektim bomba ihbarı yapıldığı için gitmedim. külliyen kof olan böyle bahanelere pabuç bırakacak günümdeyim evet. dün akşam 9 da uyudum bu gün okul olmamasına rağmen. annem ben uykudayken gelip elini alnıma koydu ve hasta mısın diye sordu. hayır uykum ver diye yanıtladım. machinist filmini izlerken 5. dakikasında uyumam da hoş bir ironi değil midir? (ps. dvd arka kapağında bir yıldır uyumayan reznik diye bir adam vardı). kendimi zorla sosyalleştirme çalışmalarına başladım. bölümümle ilgili oluşumlara kastırmaya başlayacağım yakındır. gelelim günün anlam ve önemine: ali şanla çağla şıkel bu gün saygı duruşunda bulundular. cumhuriyet yeni bir yaşına girmiş. babam orta yaş krizini çılgıncasına spor yaparak kutluyor. ben de diyetimi bu güncük bozdum. ödevler ve sınavlar insanıyım artık. çavmavs.

spiderman 3tü izlediğim film.

2 yorum:

  1. orta yaş krizine girsem kendime hala çok güzel olduğumu kanıtlamak için çılgınca sevgili değiştiririm herhalde. dikkat et de mucip amca böyle işlere girişmesin, annenin elmalı turtalarını ailecek yemeye devam edebilin.
    baban yirmi yaşında bi kızla çıkmaya başlasa baya harika olabilirdi gerçi. kılık değiştirip takip ederdik falan.

    YanıtlaSil
  2. aile dramını trajediye dönüştürmeyelim lütfen.

    YanıtlaSil