7 Mart 2009

dost dost diye nicesine sarıldım

bu hafta yemekteyizdeki prince erkan'dan dökülen şu vecize bir prens gibi doğum ve bir kral gibi ölmek istiyorum, bünyemi gafil avlamadı desem yalan olur. kendisinden böyle özgüven donanması ile bahseden birini bize sunduğu için show tvye doğum günü hediyesi alabiliriz. ayrıca ellerimi o adam gibi sırtımda rahatlıkla birleştiriyor olabilmek nasıl müthiş bir duygudur tarif edemem. twilight serisini hatim etmekle yeniden okuma sahalarına dönüş yapmam, hala vampir edebiyatından zevk aldığımı kanıtlıyor ama yine de anne rice'ın eline su dökülemez bu konuda diyorum. bir bulut olsam adlı diziyi de son derece itici bulduğumu belirttikten sonra, kendimi vefakar pijamalarımla, reyting savaşlarının buhranlı dünyasına teslim ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder