27 Mart 2009

cuma mübarek gün

ya ben mezun olmak istiyorum artık.

bi sınav sabahını da bu sendroma tutulmadan geçirememem üşengeç inekliğimin boyutlarını belirliyor.

almanca yazılmış çizilmiş en güzel şarkı einstürzende neubauten-stella maris. keşif insanıyım.

keşke biri kahvaltı için sucuklu yumurta pişirmiş olsa.

bu gün babamın doğum günü.

ailecek sürekli martta üremiş olmamız kedilerle aynı cinsel dürtüleri paylaştığımız anlamına gelmez.

beni oy vermem için tuzlaya atayanları kınıyorum. bu pazar ne kadar üşengeç olabiliyormuşum hep beraber göreceğiz.

hepiniz komprador burjuvasınız.

2 yorum:

  1. thisisgoldie.27 Mart 2009 20:08

    sedacığım, şu ahir ömrümde komprador burjuvaziyi de öğrendim sayende, varol. mart doğumlu olmanız, ebeveynlerinin ve onların da ebeveynlerinin yaz aylarında hormonlarının sesini dinlediklerini gösteriyor aslında. bunun yanında, insanın toplumsal bir hayvan olması mart ayında damda gezmesine engel oluyor. yoksa hormon bizde de aynı. bununla ilgili yapılmış bir araştırma var mı bilmiyorum ama, baharın gelişi ile insanoğlu da "adına da derler seks / seks seks seeeks" şeklinde geziyor olmalı. babanın doğumgününü kutluyor, yeni yaşında mutluluk diliyorum. abi bu arada, öss'de yer seçiyorduk ya, izmir'i kuzey-güney diye ikiye ayırmışlar ve güney bölgesinin uzaklığını tarif etmek için manisa sınırı ve aydın sınırını kapsıyor diyebilirim rahatlıkla- ki aydın izmir'in bir ucunda, manisa diğer ucundadır. bunu yapan adamların seni tuzla'ya atamasında herhangi bir gariplik cidden görmüyorum. ayrıca üşeniyorsan seni evinde ziyaret edicem. üşenmiyorsan dışarıda buluşalım. annen makarna salatası yapmaya üşenmiyorsa evde buluşmayı yeğlerim :)

    YanıtlaSil
  2. buluşalım gonca artık sağlıklı bir bünyem var makarna salatası da yaparım(:

    YanıtlaSil