12 Kasım 2009

konserve hayat

çok yağmur yağdığı için okula gitmekten vazgeçtim. bunu da dolabın üst kısmından çizmelerimi yağmurda giyerim diye binbir güçlükle çıkardıktan ve dolabın içindeki ayakkabı yığınını yere düşürdükten sonra yaptım. dün de turkish politics dersi arasında sedat peker diyeceğime sedat yalçın dedim zaten ve sedat yalçını, sıcak saatleri izlememiş evrendeki tek türk gencine açıkladım. o da bana bi de  memoli vardı, şimdi ara sokaklar var dedi. bir de sunum yaptım, sahnedeki tek atraksiyonum olan azer bülbül shaking hamlesini de gerçekleştirdim. ellerim gerçekten yoksunluk belirtisi gösteriyorlardı. 


jetgillerdelki rozyi hatırlıyor musunuz işte ben ondan istiyorum. üstüme kalan desperate evkızlığından beni bir tek o kurtarabilir, sonra gidip başka robotlara da aşık olabilir, oluyordu zaten değil mi, hüzünlencem şimdi çavzz.

4 yorum:

  1. onura haksızlık etme seda..ben nice insanlarla bulundum ki sıcak saatlerden bahsedip de nostalji rüzagarlarına kendimizi salalım arzum akim kaldı,boynum büküldü hep..dün derste kendimi evimde hissettim yeminlen.. :)
    ahmet

    YanıtlaSil
  2. ersin dede ile hissedilmez mi :)

    YanıtlaSil
  3. Ersin hoca gitsin noyan hoca gelsin..hem sen martıları bilirmisin züleyha.. :)

    A.

    YanıtlaSil
  4. martıları anmamak olmazdı tabiki.

    YanıtlaSil