9 Şubat 2011

faydası yoktur gözlerdeki yaşın

buraya geldiğim ilk günlerde, ingiltere pahasından sığınıp aldığım ucuz ve bir o kadar boktan kahvenin gazabına uğradım. saatler 2:57yi gösteriyor ama benim uykum bütünüyle kaçmış halde. normalde kahve benim için uyku açan bir araç değildir. sabahlayacaksam yanıma 1,5 litrelik kola alırım çünkü kola hakkaten uykumu açar. zift gibi kahveler yapıp içtikten 10 dakika sonra mışıl mışıl aralıksız uyuduğumu bilirdim. bi de 1 kupa sütün içine 2 kaşık karıştırıp içtim, içtiğime kahve bile denmezdi yani. mutsuzluğun tanımı oldun benim için 1 poundluk maxwell kahve.

 bu vesile ile de size buradaki adresimi yazıyorum. her ne kadar mektup yazmasam da, siz yazarsınız belki, sonra ben de utanıp cevap yazarım.

12 Brunel Close St Davids  Exeter/ Devon EX4 4BT UK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder