4 Şubat 2012

Shame.

Dün akşam yazmaktan ve içinde bilemediğim oranlarda yün karışımı bulunan kazağımın da etkisiyle elektrik yüklenmiş bir halde, dokunduğum her metal yüzeyi çarparak tuvalete indim. Hedefim gün boyunca damıttığım su, kahve ve çayları boşaltmaktı. Ama olmaması gereken bir şekilde elim,bir metrekare bile olmayan tuvaletin içinde nereye gidemeyeceğini bilemeyerek, cebime çarptı ve telefonum klozetin içine düştü. Elimi hiç düşünmeden daldırıp telefonu aldım. Acaba suya tutsam mı diye düşündüm sonra vazgeçtim kuruladım, süzebildiğim kadar suyunu süzdüm. İşten çıktım, bir Turkcell bayisine girdim. Telefonumu suya düşürdüm, kurtarın dedim, bir gün boyunca bir kavanoz pirincin içinde beklet dedi sesinde Rutkay Aziz'lik olan adam. Eve geldim telefonu pirince yatırdım.

Soranlara da telefonumu yolda suya düşürdüm dedim.

Bu gün eve geldim, telefonu çalıştırdım, cillop gibiydi.

Annem pirinçleri atmayıp kuşlara vermek istedi, ona fırsat vermeden pirinçleri çöpe attım.

Son.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder