10 Mart 2012

Bu gün istifa ettim. Bütün hafta Levent'te ve Üsküdar'da istifam konuşuldu, yazıldı çizildi. Sıkıldım.  2 tane ayar yedim biri patronumdan diğeri babamdan ama başımı eğmedim. Aldırma gönül de demedim. Sinop Cezaevi'ni gördüm 2010'da ve gördüğüm en berbat yer olduğuna karar verdim. 2012'de hala gördüğüm en berbat yer orası. İş arkadaşlarımı işten ayrıldığım gün facebook'tan ekledim. Bence de süper bi ilişkimiz vardı. Verdiğin sözü tutmadın diyen babama,  kaç tane verdiğin sözü atladın? Kimseyi yüzüstü bırakma diyen patronuma, kaç kişiyi çiğnedin?

Herkes bir şey öğretmeye çalışıyor, ben de öğreniyorum. Her zaman.

3 yorum:

  1. olaylar olaylar seda. konuşalım çiçeğim.

    YanıtlaSil
  2. yazının ahengini bozmak pahasına (meraka binaen) soruyorum: niçin istifa ettiniz?

    YanıtlaSil
  3. adsız,
    başka bir yerden teklif aldım ve kabul ettim.

    YanıtlaSil