24 Kasım 2016

20.10.2013

sıklıkla yazmaya ara verdiğim doğrudur. beni unutmuş da olabilirsiniz ama ben arada blogunu hatırlamayı sevenlerdenim. o yüzden güncel bir yazı kaleme almak vacip oldu.

hala çalışıyorum. ekmeğimi taştan çıkarmadığım literatürde plaza insanı olarak geçen bir işim var. memnun muyum, hiç düşünmedim. işinden memnun olan kaç insan varsa toplansın, parti kursun, seçimlere gitsin, oyum onlarındır. 

akademik hayatıma devam etme kararı aldım hatta karar almaktan fazlasını yapıp öğrenciliğe başladım bile. avrupa ve uluslararası ilişkiler master'ı yapıyorum. ab üzerine yapılan esprilerin modası geçmiş olabilir, ama ben bu furyayı canlandırabileceğime inanıyorum. okulum yeni kurulmuş türk-alman üniversitesi. nerden duydun, neden burası diye merak edebilirsiniz. ama inanın okul binasının yerini bulmak tüm bu soruların içinde cevaplanması en zor olanı. ben bu okulda bir gelecek gördüğümü söyleyebilirdim ama okul öğrencilerinin beykoz ormanlarının arasında kurda kuşa gerçek anlamda yem olması ihtimali beni düşündürüyor okulun istikbali açısından. master programı pek bir renkli. bol gezmeli tozmalı cinsten. tabiki gezilerin hepsi akademik bir amaca hizmet ediyor. hocalarımın ne kadar donanımlı insanlar olduklarından söz etmek böbürlenmeye kaçacağından burada susuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder