12 Haziran 2010

sezon finali

dönemsel mevzuların geride kaldığı cumartesiden merhaba blog dostları,
bilgisayarım inatla çıldırırken benimse huşu içinde blog yazma isteğim katlanmakta. bir kedim var artık, diyeceğim lakin kendisini vermek zorundayım. babam yüzünden. 10 günlük tecrübe babamı da kedi dostu yapmaya yeter diyordum lakin başarısız oldum. kedime doğru dürüst bir isim bile bulamadım. sonunda kendisini çakır diye çağırmaya niyetlenirken kardeşimin kurtlar vadisi tandanslı dalgalarına göğüs germek durumunda kaldım. her neyse, kedi maceramın bu denli kısa sürecek olması hüzünlü cidden bir de kediyi verecek emin eller bulamamak da dert ki ne dert. demem odur ki sevgili kediciğim, pek sevimli, cana yakın ve afacanın teki olup, parazit ve pire tedavileri yapılmış, tuvalet eğitimli, turp gibi maşallah diyeceğiniz 2,5 aylık erkek ve gördüğünüz üzere tekir bir yavrucaktır. eğer çevrenizde varsa bir ilgilenen -hatta siz bizzat- yorum kutusuna bir selam edin. geri kalanlar da "bir kedim bile yok, anlıyor musun" dizelerinde depresyondan depresyona koşabilirler.

4 yorum:

  1. bu template inanılmaz güzel lan.

    YanıtlaSil
  2. ama tabiki kedim daha güzel.

    YanıtlaSil
  3. blogumu izle ve reklamını yap pliz, http://www.waymorepricksthankicks.blogspot.com canım.

    YanıtlaSil
  4. yapmamışsın reklamımı yu fakin biç

    YanıtlaSil