17 Mart 2011

babamız bizi sevmedi çirkiniz çirkiniz çirkiniz

buraya yerleştiğim ilk hafta gittim termos bardak aldım ama öyle starfucks falan değil, metal sıcak tutma potansiyeli taşıyan bardak. 2 pound mu neydi. işte şu an onun içinde buz gibi bir çay var. acımış çay üstelik. yılmadan içiyorum belki çayın içinde bilmediğim bir madde beni ayık tutar da 1600 kelime daha yazabilirim kalan 14 saatte diye. of. 90lara ait ne kadar boybandimiz varsa hepsini sıraya dizdim dinliyorum. ayna, kim bunlar, grup destan. bir yandan da dr mario oynuyorum, evet atari oyun delisiyim hala ve taglendiğim ve besili hayvan gibi çıktığım fotoğraflarıma üzülüyorum. ayrıca iki günde 230gr lık çikolatayı yedim. sanırım dişlerim de çürüdü blog. ödev yaparken fiziksel olarak çirkin düşüyoruz sanki. 

evimi özlemedim. istanbul'u da. önce özledim sandım, ama özlediğimi sanarken buraya alıştım blog. bu gün st patricks day. yeşil giyiniyoruz gençler havası var sokakta. her şey çirkin bu gece allahım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder