14 Nisan 2012

Sabah 7.30da uyanıp bir şekilde 10 da başlayan mesleki eğitime geç kalmayı başardım. Sınıfın olduğu kata çıktığımda sebilin önünde çok taş bir adam durmaktaydı, bir bardak su alıp "dersi lütfen bu gün bu adam anlatsın" diye içimden geçirdim. Dileğim kabul oldu, birbirinden sıkıcı ve katılımcıların uzatmasıyla da kabak tadı veren konuları adamdan gözlerimi ayırmayarak dinledim. 40 yaşıma geldiğimde ben de böyle fit, dik,kariyer sahibi ve mizahsever olacağım diye kendi kendime söz verdim. Kırık şemsiyem ile yolda bir sıçana döndüm. Eve geldiğimde sefil ayakkabılarıma biriken suyu boşalttım. Kuru giysiler giyip, biraz televizyon izleyeyim dedim. Baktım Harry Potter ve Ölüm Yadigarları var. Hava yeterince yağmurlu ve karanlık ve Brit aksanlı ve de ne çok severdim dedim hergeleyi bir vakitler, babamın kuruyemiş torbası da eklenince.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder