23 Ekim 2007

dün gece bir rüya gördüm

evet dün gece bir rüya gördüm uzun zamandır gördüğüm hiçbir şeyi hatırlamıyordum ama bunun kalıcı bir tarafı vardı, ne miydi? rüyamda bi kaç yıl öncesindeki halimdeydim ve ilerisi(bu zamanlara tekabül eden) için hayal kuruyordum. uyandığımda bi süre ayrımına varamadım ne için uyandığımın liseye mi gidecektim yoksa üniversiteye mi? garip bir duygu hangi zaman dilimi içerisinde olduğunuzu bilmemek. gerçekten ayrımına varamadım bana hatırlamama yardımcı olacak bi şey aradım geçen zamanı bilmeme yarayacak ve terliklerimi gördüm. evet şu anda ayağımı ısıtan bi çift kedili mavi terlik aslında bir hatırlatıcıymış( 2. kışlarını yaşamaktalar şu anda). ne yaptığım işler ne de bildiklerim nerde ve hangi zamanda olduğumu anlamamda şu terliklerin performansına ulaşmış değiller. şaşırtıcı ama gerçek ve üzücü. ama allah ın işine bakın ki terliklerim için durum tam aksi hiç görmedikleri kadar takdir görüyorlar şu an benden ve blogspotta kendilerine bir yer ediniyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder