30 Aralık 2008

dürtü

aslında sittin sene düşünsem ve sittin sene boyunca bloga yazacağım konuları sıralasam şimdi yazacağım aklıma gelmezdi, yalanım varsa iki gözüm önüme aksın. kore korku sineması tandanslı yeminimden sonra şok açıklamalarıma geçiyorum. evet, ıssız adam adlı filmi sittin sene boyunca düşünmeyebilirdim ta ki bu güne kadar. bu günü özel kılansa kuzenimin kız arkadaşının bu filmi izledikten sonra hapla intihar etmesi ve hakkı rahmetine kavuşması.

düşünüyorum, a- ya ben insanları anlayamıyorum, b-ya insanlar cidden salak, c- ya bunlar hayatlarında hiç film görmemişler. daha ne diyeyim.

şimdi sittin senede sittin kere aklıma gelecek bu olay. lanet olsun ıssız heriflere.

bi de bu filme giden yeni bir evli bir çiftimizin bayan kolunun filmden pek bedbaht çıktığını, kocasının da bu duruma pek tabi, karısının kimi düşündüğünü anlayarak, bozulduğunu okudum bir blogta. gerçekten bloggerımızın dediği gibi rezalet. kepazelik.

ben mi ne düşünüyorum film hakkında, cımbızla seçilmiş replikler ve sahnelerden oluşan ağlama silsilesi ama yemezler cicim yemezler.

3 yorum:

  1. filmi izlemememe, izlemeyecek olmama ve bu nedenle de etkileyiciliğini bilemeyecek olmama rağmen d-hepsi demek istiyorum.
    yemezler tabi.

    YanıtlaSil
  2. Hmm... yarın bu filmi izlemeyi düşünüyordum ben.. vazgeçeyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. sonra bileklerinizi kesmeyecekseniz bir mahzur yok bence izlemenizde. sonuçta,çağan ırmak karşıtıyım diye bir şey yok.

    YanıtlaSil