8 Aralık 2008

şöyle böyle

dün gece harry potter and the order of phoenix izlemeye karar vermiştim. okulun paylaşım ağını new order indirmek üzere sömürürken orderla ilgili tek çıkan dosyanın bu olması komik olabilir ama asıl ironik olan; harry potter and the order of the phoenix ismi altında bir 11 eylül belgeseli saklanıyor olması. filmi başlattığımda condolezza rice (ismini doğru yazsam ne çıkar) ın vecizelerini görünce taşak mı geçiyor lan yönetmen, kim çekmiş bu sefer filmi sorularını masumca düşündüğümü de itiraf ediyorum. hem patetik hem de bahtsızım lan. ama moviemax bu akşam veriyormuş harry potterı kaderin cilvesine bakın ki thanx to digiturk.

neyse işte sonra ben de stardustı sonunda izledim. elimde biri türkçe biri ingilizce olmak üzere iki versiyonu olan bu güzel masalı, bana birtakım salak hallerimi ve bir salak kişiyi sürekli hatırlattığı için hep erteliyordum filmi de keza. ama geçmiş geçmiştedir yarınlar benimdir tarzı gerzek bir hissiyat dün gece bendenizin yılgın bünyesinde peydah oluverdi. şebnem ferah gibi benim hala can kırıklarım var diye kulak tırmalamak yerine oturup en mutlu sonlusundan bir masal dinleyip duygusallaşmak lazım velhasıl bu kadar da yavanötesi bir düz cümle şairiyim.

<<i do belive in fairies>>
peter pan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder