6 Aralık 2008

modern times

bu gün çılgıncasına alışveriş yaparak ruhumu huzura kavuşturdum evet. kadın olmamın faziletini, indirimlerden oldukça hesaplı aldığım parka, elbise, badi, çorap ve tayt ve hatta pazardan aldığım çekik gözlü memleket insanlarının icadı olan tüylenmiş kazak ve bilimum yün ihtiva eden nesneyi tıraşlamaya yarayan makine ile tamamladım kadim dostlarım. hayata şu dakikalarda pembe gözlükler ardından bakmıyor olabilirim ama 10 pembe gözlük gücünde bir insan olabilirim her an. çünkü bu çılgın alışverişimin üstüne vişneli çikolatalı pasta aldım da ondan. yeterince film ve müzik yüklemesi yapmış olmam hatta elimin altında californication isminde yeni bir dizi olması da pollyanna yönümü ortaya çıkarıyor, ciddiyim.

her sabah kahvaltılarımı, kulağımda indie kadın şarkıcılar eşliğinde, çay-simit-peynir kombosu ve elimde gazete ya da makalerle yapan metropol kadını olmak istiyorum artık. ama shuttle saatleri uymuyor, kadersiz miyim neyim.

ve artık elinde termos kupası olan, koyu sade kahve içen, dünyanın en ilginç insanıymış gibi davranan üniversite gençlerinden olmalıyım. bayram harçlığı yatırım alanlarımdan biri bu olabilir evet.

rüyamda bir erkek kardeşimin olduğunu ve adını deniz koyduğumu ve aileye katılmasından son derece memnun olduğumu gördüm. bu sebeple , bu gün annem hamile kalsa, bundan utanan 20 yaşındaki sorunlu ergen tribine rahatlıkla girmeyeceğime karar verdim. hatta, çocuk mağazası vitrinlerine bakıp, fiyatını hiç umursamadan denize alacağım kıyafetlere bile bakarken yakaladım kendimi neyseki gerçek hayata dönmem, oldukça kısa bir zaman aldı.

yarıda kalmış yeni hayat kitabımı bitirme kararı aldım.

saçımı kestirme konusunda hala şüpheye düşebiliyorum ama kahkülümü kestireceğim gelen yoğun istek üzerine. keşke neşeli gay bir arkadaşım olsa, en iyi fikri veren o olurdu kesin.

o kadar uykum geldiki bu gün üzerime dökülen kazakları kaldırmaya üşeniyorum. ne yazıkki yatağın üzerindeler ve çaresizim.

sabah erken kalkıp, şahane bir kahvaltı sofrası hazırlayacağım ev halkına. o yüzden burada bırakıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder