9 Ocak 2009

viva la vida

bu gün kütüphane chery chery lady şarkısı ile kapandı. bilmeyenlere aktarayım kütüphanemiz -gerçi çalışanlar kütüphane denmesine kızıyor, bilgi merkezi olarak lanse edilmek istiyorlar, öğrenci lügatında ise ic olarak geçmekteler- her gün kapanışı bir ya da iki şarkı ile yapar. ama modern talking çalarak gönül telimi titrettiler ne yalan söyleyeyim. tatil köyü sevmeyen biri olarak bu şarkıyı delicesine sevmemin nedenini, izlediğim 80ler sonu türk sinemasındaki disko akımına veriyorum. yaşıtlarım sokaklarda cirit atarken, ben evde tom ve jerry ile tolga savacının banu alkana tecavüz ettiği filmleri izliyor idim (üç nokta)

bence first ladyler zirvesine sting ve bryan adamsın çağrılmasının altında art niyet aramalıyız. neden sadece basitçe bir yardım toplantısı düzenlenemiyor söz konusu mağdur insanlara yardım etmek olduğunda. altın günü konseptine bile razıydım en azından bozdurur filistinlilere gönderirdik. güvenlik konseyinde olmaktan pek gururlandığımız bm nin filistinden çekilmesi karşısında kıllarını kıpırdatmayanların karılarını türk misafirperverliğini keşfetmeye göndermelerinden pek tabi ne olabilir. carla bruninin gelmesindeki belirsizliğin nedenini basitçe sahne ışıklarının kendisi yerine sting ve bryan adamsa teklif edilmesi olabilir mi? ölen çocukların görüntülerinin kullanıldığı iki klip döşeyelim dünya meselelerinden haberdarız mesajı verelim, keyfimize bakalım değil mi? nasılsa oturduğumuz yerden dünyayı değiştirecek halimiz yok ya hem barack obama da seçildiğine göre there is hope yani! warhol çakması posterlerini küçük rozetler halinde genç liselilerimize verelim de çantalarına takıp, politik nesil nasıl olurmuş göstersinler. ırak savaşı ve hayır rozetleri benim zamanımdan kalmaların zihinlerinden silinmemiştir pek tabi. ne de olsa tarih tekerrürden, insanlık da basiretsizlikten ibaret. hep aynı dizi, hiç kaçırmayız saatini.

finallerim öncesinde sapıtmamayı dilediğim bir haftasonuna girerken birbirinden alakasız paragraflarıyla yazımı sonlandırıyor, başarı dileklerinizi kabul ediyorum.

1 yorum: