15 Ocak 2009

xoxo_


iki günlük uykusuzluk, iki sınav, üstüne 14 saatlik uyku ve 11 bölüm gossip girl ve başağrısı ile karşındayım blog. sesim de kısılmaya başladığından anlıyorum ki üşütmüşüm ve hasta olacağım.
evimize türlü kaplarda aşureler gelmesinden anlıyorum ki aşure ayındayız. ay takviminin hastasıyım, gerçekten zaman konusunda sürprizler yaşatmıyor mu, doğum gününüzü 11 yıl önce yaz ortasında kutlamışken, şimdi kar eşliğinde kutlayabilirsin. neyse, aşurelerden asıl çıkarmamız gereken: ev kadınları ikiye ayrılır aşure yapanlar ve aşure yapamayanlar. önemli bir ayrımdır bu çünkü aşure gibi basit ama yenmesi zor bir yemeği,tatlıyı ne diyorsanız adına, yenilemez kıvamda yapmayı başaran bir kadın iyi yemek yapamıyordur ve asla da yapamaz. çünkü yemek bir kurs değil gerçekten el ayarına bağlı bir iştir. çevrenizden test edip onaylayabilirsiniz beni.

yataktan çıkmadığım ve art arda dizi izlediğim günleri ayrı bir seviyorum sonrasında beni bekleyen gerçekten gereksiz ekonomi sınavlarını düşününce özellikle. sosyal teori sınavından önce hocadan "elmalar ve armutları ayırma konusundaki yetimin" sorgulandığı bir ayar almamı da çok takmıyorum. zira yaşına hürmeten, bizden istediği elmalar ve armutları ayırmaksa kağıdımı gördüğünde pek bir üzülecektir başarım konusunda.

cumartesi sınavsan çıktığımda yapacağım ilk iş gsdeki konferansı kaçırmazsam, sinemaya gitmek ve 50 ve 60lı yıllar konseptinden kıyafet almak olacak. gossip girl izlemenin cebime olan zararını çıkarmak üzere aranızdan ayrılıyorum.

u know, u love me xoxo_

1 yorum:

  1. gossip girl güzel bir dizi mi bilemedim gerçekten. o kadar kötü kalpliler ki artık dayanamıyorum galiba, içime fenalıklar geliyor. bence yalan ama yani, öyle insanlar yok.
    istanbul'a geri döndüm, sana da mesaj attım, sen de bana attın ama ben sana cevap veremedim. çünkü kontürüm yoktu. bence artık buluşmalıyız. çünkü biraz abarttığımıza inanıyorum. bin yıldır görüşmedik seda. bence beraber suriye pasajındaki o yere gidelim, hem kıyafet de alırsın. sinema planına da arsızca dahil oldum as you see. hadi bakalım.

    YanıtlaSil