2 Ocak 2010

bi daha olmasın

ben falım sakız çiğnemiyorum. damla sakız aromasını da sevmiyorum. zira en son ne zaman bu sakızdan çiğnedim de rüyalarıma garip bir şekilde musallat oldu, haberim de yok ama rüyalarıma musallat bu damla sakızı aromalı sakız. herhangi bir konu ve konsepte sahip olan bir rüyamda bir sahnede sakız çiğniyorum diyelim, işte ben ağzımda sakız var ben çiğniyorum cak cuk sekansından sonra, o sakız ağzımda büyüyor büyüyor ben artık onu çiğneyemeyecek hale geliyor, midem bulanıyor artık, kusmak istiyorum olmuyor, sakızı tükürmek istiyorum yine olmuyor elimle çıkarayım diyorum, uzuyor, çoğalıyor, yapışıyor, iğrenç bir tat bırakıyor ağzımda. sonra ben öksürmeye, öğürmeye  başlıyorum gözlerimden yaşlar fışkırıyor ama sakız ağzımdan bir türlü çıkmıyor. neyseki işler daha iğrençleşmeden bir noktada uyanmayı başarabiliyorum ve falım sakızı hayatıma sokan ve kabusum haline getirenlerin yedi ceddine sövüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder