5 Ocak 2010

no more mr. nice guy

eve gelmeden yolda planlarım vardı. küçüklerdi ama iş görecek planlardı. yemek yicem drrrp sonra gazete okucam drrrp sonra şunu izlicem drrrp sonra da biraz ders başına oturup drrı drrı drrrp zıbarcam. planlarım elbette şu bi şey izleme aşamasına kadar mükemmel işlediler. hatta arada 4 sayfa bile okudum makaleden planda önde gibiydim esasen. sonra ne mi oldu, allaam çok yorgunmuşum meğer ben diye vücudumun çeşitleri yerleri dile geldiler. zaten hep yorgun değil miyim, beni ne mahvetti ben de bilmiyorum. alnımda epic fail yazıyor bence.

shuttleda begüm yılbaşında doktor eniştesinin acile çağrıldığını, dansederken düşüp kulağını yırtan -hem de ne yırtan ufacık minicik bir parça tutuyormuş kulağını- kadının kulağını dikip geldiğini anlattı. bendeniz o kadar güldüm ki bu hadiseye ahahah kadın dansediyomuş, kulağı kopmuş ahahahah kadın göbek atıyormuş, kulağı düşmüş ahahah şeklinde uzayan alt yazılarla birlikte. şimdi de kulaklarım için endişleniyorum gülme komşuna gelir başına lanetinden dolayı. hadi bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder