18 Mart 2010

keep livin'

aslında another friday nite bites diye bir başlık atasım vardı ama henüz (h)erken. bir zamanlar sesli harfle başlayan kelimelerin önüne (H) getirerek şarkı söyleyen bir gülben ergen vardı, şimdi yılmaz erdoğanın yengesi oldu, bilir misiniz? peki ne için, neden erken onu bilir misiniz?

ben televizyon alışkanlıklarından utanmayan bir tc vatandaşı olduğumdan hemen dile geleyim ben "vampire diaries"in müptelası oldum arkadaş, ian somerhalder adlı insanüstü varlığı görmeden geceleri gözlerime uyku haram oluyor, çılgıncasına google'ı bu adamın ismini yazarak darlıyor, her an nerde ne yapmış öğrenmek istiyorum, aynı pozunu 47. kez görüyor ama bakmaktan kendimi alamıyorum. hayır ne zaman kendimi, içinde vampir olan bir materyalden uzak tutan bir yetişkin moduna geçeceğimi gaflet ve dalalet içinde merak ediyorum, böyle ergen ergen vampirik triplerde gez toz dolaş nereye kadar?

şimdi farkettim de bu "ergen ergen" dediğim triple, gülben ergen arasında bilinçaltımın kurduğu gizli bir bağ olabilir. aslında benim bu saatlerde bir ses kaydını deşifre etmem gerekir ama ben bilinçaltımı deşifre peşine düşüyorum HEYHAT. ama hakkım da var gibi değil mi, sen sayın okuyucu? gülben ergen'de anaç tavuk kisvesi altında dadı'daki hikirik kikirik halleriyle gerçek bir ergen potansiyeli taşımıyor mu? taşıyor diyelim ve yeni paragrafta görüşelim.

bu gün telefonuma -turkcell de dahil olmak üzere-  7 farklı kişiden mesaj gelince kendimi sosyal biri gibi hissettim blog. üstelik bayram değil seyran değildi ama evet çanakkale şehitlerini anma günüydü bu gün. neyseki mesajların konsepti günün anlam ve öneminden fersah fersah uzakta seyrettiği için hala sosyal bir insan gibi davranabilir  ve yapmam gereken işleri tembelliğimden değil de sosyalliğimden erteliyormuş gibi yapabilirdim.

lakin saatler 21:03'ü gösterirken blog yazarınız, hayatın mutlu sinema sahneleri klişelerinden ibaret olmadığını 6 yaşındayken keşfettiğini hatırlar ve bunu kafasına sokan "gülüşün ve unutuşun kitabı" -milen kundera'yı neden okumakta ısrar ettiğini anlamaz.

ps: muazzez ersoy demişki benim gibi birini bulsam ona tüm birikimimi aktarcam, ben altoyum, alto birini arıyorum, söz nostalji 36-37-38'i o söyleyecek demiş. (kişisel yorumumu kattığım yerin barizliği beni benden alıyor bazen)

cheers.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder