20 Nisan 2010

procrastination güzellemeleri

şu anda aslında akşama kadar bitirip yollarım dediğim ama henüz başlamadığım haberi jetgilimsi bir şekilde yazıp yollamam gerek ama rahat bünye procrastination ikilisi yakamı bırakmıyor. neyse nasılsa saatler 3:00 ı göstermeden mışıl mışıl uyurum bu işi de bitirip telaşa mahal yok diyeceğim ama işi yüzsüzlüğe vurdum artık. ama öncesinde siz iştahı kabarık hem de bağrı yanık okuyucularım, sizi bu günkü bir anne-kız ortak yapımı ile tanıştırayım:

 okuldan doğan boşluk yerini mutfakta hünerli eller olmaya bıraktı. tavuklu-mantarlı bu fırın yemeğini anneme sora sora yapmayı başardım ya da başardık diyelim. dün de havuçlu cevizli keki tek başıma yapmayı başarmıştım ancak o mutlu pişmiş kek anı, bir anda midemizde hasıl olduğundan fotoğraflayamamıştım.

 bence kendim için büyük, kafe açma hayallerimi katarsak gelecek için küçük adımlar atıyorum. en azından aşçı derdim olmayacak hehe.

4 yorum:

  1. Tipi düzgün de tadı iyimiydi bari?

    YanıtlaSil
  2. sadece tipi düzgün olsa bu kadar böbürlenir miydim?

    YanıtlaSil
  3. afiyet şeker olmuş olsun o zman :)

    YanıtlaSil
  4. ways bn ordaykene hiç hünerlerini göstermedin kuzen alacağın olsun huh :D-

    YanıtlaSil