11 Nisan 2010

uç uç uç

sınav zamanları içimde azan blog yazma duygusu var evet. bütün kağıdı defteri bırakıp laptopun ekranına kaçasım geliyor. iyi olmaz mıydı ha, şöyle güzel bi landscape atardım desktopa, altın rengi kum ve tropikali hatırlatan bilimum doğa bileşeni barındıran. aslında tropikal bi adaya gitmezdim ben, daha soğuk, mazisi olan, insanları az buçuk anlayabiliceğim bir yere gitmek isterdim. neyleyim tropikal balıkları yani. neyse bu ekran içine kaçma olayının derinlerine inecek olursak, bir holivud filminde görmüş idim baya baya çocukken ve gerçekten ekranların içine girebileceğimizi, zeki müren'de bizi görecek mi saflığıyla hayal ediyordum. filme dönecek olursak, kahramanımız -ya ciaden ya da sapığından kaçan- çoktan düğmeli objektifli bir kameranın objektifine sevgilisinin kolyesini asıp objektifin içine dalıyordu. sonra film bir spacemen ekran savaşlarına dönüyordu muhtemelen hatırlayamadım şimdi. çok da gerekli bi film değildi engin tecrübelerinize katmanız gereken.

yeni paragraf başı gösteriyor ki yazasım kaçmış geldiği yollardan. ama madem filmlerden girdik yine ordan devam edelim, festivale bilet aldım benden beklenmeyecek bir azimle, ve eminim yine bok gibi bir filme almışımdır ayrıca kibarlık olsun diye davet ettiğim exchange birgit'in param yok diyerekten anında 14 lirayı bana sokması çok güzel hareketti cidden. şu misafirperverlik olayına fazla dadanmamam gerektiğini ilerde kendime hatırlatayım bi ara. 14 lirayı geçtim bi de muhtemelen bok gibi bir filme bilet de almış olabilirim yine. mazi içimde bir yaradır festival filmleri konusunda. gerçi son gittiğim no body is perfect de ece sayesinde inanılmaz eğlenmiştim çünkü kendisi filmi bir HORRORSHOW'a dönüştürmüştü ve sapıklığın doruğuna ulaşmış görüntülerde salondan yükselen çığlıklar ve tekmelenen koltuklar, çene kaslarımı baya yormuştu eheheh.
neyse son paragrafta siz lütuflu okuyucularıma üsküdar'da bir uçurtma atölyesi olduğunu haber edeyim. atölye gerçi çocuklar içinmiş ama uçurtma hepimiz için değil midir, sorarım. neyse malzeme falan alıp gitmenize gerek ordan gerekli malzemeyi 6 liraya temin edebiliyormuşsunuz.  UÇURTMA DÜNYASI nın websitesine gidip gerekli bilgileri alırsınız zaten. ben de gelecek haftaki tatili fırsat bilip gideceğim sonra size kiterunner maceralarımı anlatırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder